Wednesday, February 10, 2010

Blizzard of 2010-krónika 2.

2010. febr. 10. 13:54 - írta Phoebe
Jelentem, hajnalban visszakapcsolták a fűtést.Egyből tudtam, amikor egy hatalmas hapcival ébredtem meg...Már -már furcsa ez a nagy luxus:D.
A hó esik, még a méteresre rá, remélem, hogy nemcsak átmeneti luxusról van szó a fűtés esetében, és az új hó megkegyelmez, nem nehezkedik túlzottan pont a mi áramellátó vezetékünkre.

A Capitolnál sokan szánkóznak is!


2010. febr. 10. 18:14 - írta Phoebe
Egyenlőre nem elrendelt, mint inkább hangsúlyozott és ajánlott lakásban maradás.Az emberek maradjanak a lakásban, ne próbáljanak havat takarítani, és bármilyen más céllal kimenni, a hófúvás elég erős, én még ilyet nem is láttam.
A hó itt előttünk kb 120 centi jelenleg, és csak szakad.A FOX szokás szerint szenzációhajhász módon tálalja az eseményeket, a helyzet extremely dangerous, life threatening.Azért, ha nem is életveszélyes, de bizonyosan veszélyes most kimenni, mert valóban nagy a szél, gondolom az utakon a látási viszonyok nagyon rosszak.
Tegnap a kezdődő hóesésben még kimerészkedtem, mert már kezdtem begolyózni a bezártságtól, és már akkor is nagyon nehezen evickéltem haza.
Most mondja a FOX, hogy néhány tető már beszakadt a hó alatt.A mi házunk papírból van, remélem nem leszünk holnapra laposak..Fogy a só is, úgyhogy az utakon már csak a 911 közlekedik, az is csak infarktus vagy szülés esetén megy.
Összehasonlító képriport, nagyjából ugyanaz szemmagasságból fotózva:
Első nap reggel:
ötödik nap reggel:



No comments:

Post a Comment