Saturday, November 30, 2013

Közbiztonság Marylandben

Rendszeresen bemegyek a lakásba, és kint felejtem a lakáskulcsot az ajtóban. Mikor és éppen ki jár erre, a délután folyamán valaki finoman kopogtat.Kinyitom az ajtót, és valamelyik szomszéd figyelmeztet, hogy kívül maradt a kulcsom.
Néha-néha benne felejtem a slusszkulcsot az autóban. Van, hogy fél órára, van, hogy több órára, még soha semmi nem történt, a kulcs ott várt, az autóból pedig semmi sem tűnt el. Az már nem is kérdés, hogy az ablakot is lehúzva szoktam hagyni, ezt mondjuk mindenki csinálja errefele, tövig lehúzott ablak, soha nem volt ebből probléma.
A feledénységem néha extrémbe csap át, mint ma is, amikor kiszálltam a kocsiból, hátra mentem, és előkapartam a csomagtartóból a táskám és a mobilom, majd telefonálni kezdtem, be akartam menni a fodrászhoz, de nem tudtam belefér-e az időmbe, a párom is menni készült valahova.Mikor kedvező hírt kaptam, csapot-papot otthagyva berohantam a fodrászhoz, ahol két és fél órát töltöttem.Mikor új frizurámmal kijövök, leesett állal látom, hogy tárva-nyitva hagytam a nagy sietségben az autó ajtaját, ugyanis amikor hátramentem, hogy kivegyem a telefont a csomagtartóból, nem csuktam be az első ajtót. Az autóból semmi nem hiányzott. El sem hittem, hogy ekkora a szerencsém, hogy tárva-nyitva hagyott ajtó mellett két és fél óráig az autó ugyanúgy maradt, beleértve a GPS-t is a kesztyűtartóban...
Gyakran nyitott táskával közlekedem, mert elfelejtem visszahúzni, senkinek sem jutott még eszébe kiemelni a pénztárcám.
A múltkorában meg az MP3 lejátszóm elemborító részét hagytam a konditeremben.Ma vettem észre, na, gondoltam, arra keresztet vethetek, azért gyorsan végigrohantam a futópadokat, hát ott volt, ahogy pénteken maradt, az egyik futópad tartójában.
Állati nagy szerencsém van, hogy DC elővárosában ennyire szuper a közbiztonság. Ma beleborzongtam a gondolatba, hogyha a budapesti külkerületi panellakótelepen hagytam volna nyitva a kocsim, akkor is így megúsztam volna a szétszórtságomat?Kétlem. Mindenesetre kulcs,-és ajtókezelési feledékenységi bajnokságon, ha lenne ilyen, dobogós helyezést érnék el, sajnos.

No comments:

Post a Comment